16 augusztus, 2014

Cha Cha Cha - 07.

Kedves Olvasóim!
Új desinghez, új rész dukál és remélem mind kettő elnyeri a tetszéseteket :)
Az új részhez annyit fűznék, hogy remélem sikerült leírnom - nem annyira részletesen - a táncos részt. Próbáltam minden tudásomat belevinni :)♥
Ölelés a tanyáról,
T,xx
--------------------------------------------

Zene 


Harold stílusából kiindulva, egy elegáns bárt, vagy egy exkluzív szórakozóhelyet vártam volna. Ehelyett egy szalmatetős, nagyobbacska épülethez sétáltunk. Az emberek a hely mellett is elég jól mulattak, nem  hogy még bent. Nem állt őr, vagy lista figyelő az ajtóba, így az ment be, vagy ki , aki csak akart. Egy lengő ajtón belépve, a fülledt meleg levegő csapott meg. Táncoló emberek tömege jelent meg előttem, amitől egy kicsit megtorpantam. Az emberek latin táncba folytak össze. A párok a lehető legérzékibb érintéseket, és mozdulatokat végezték. Voltak akik rutinosan, de voltak akik csak egymásba kapaszkodva ringatták a csípőjüket jobbra-balra. Gyors, és változatos tánclépések követték egymást, a zene ritmusára. A táncoló tömeg mögött, egy színpad volt. Rajta egy csapatnyi ember, akik a zenei aláfestést készítették. A férfi aki érkezésünk pillanatában énekelt, még most is teljes erőbedobással hadarta a szöveget. Az emberek élvezték.
A mellettem álló Göndör egy széles mosolyt varázsolt, tökéletes arcára, majd elindult a bárpult felé. Egy 50-es éveiben járó hölgy, és egy úr állt benn. Mintha csodát láttak volna kapták ránk a tekintetüket, Én pedig hirtelen azt se tudtam , hogy ki is vagyok.
- Harry drágám - a nő gyors léptekkel kerülte meg a pultot, és rutinos mozdulatokkal kerülte ki az embereket, végül az illető karjaiban kötött ki.
- Hogy vagy Marie ? - érdeklődőt kedvesen a "párom", majd felém pillantott.
- Ő itt a barátnőm Lisa! - furcsállva tekintettem Harry csodálatosan ragyogó zöld szemeibe. Reagálni nem tudtam, Marie az én nyakamba is beleugrott. Amint elvált tőlem, leültetett egy bárszékre és vissza sietett a pult mögé. Elhadarta mennyire örül nekünk, és hogy végre sok év után Harry vissza látogatott.
- Mióta vagyok én a barátnőd ? - suttogtam a fülébe a mellettem álló fiúnak, aki dús ajkait kezdte el harapdálni. Kezét a derekamra simította, és még közelebb húzott magához.
- Jobb ha kimondjuk a lehetetlent, vagy inkább egész este hallgatnád Marie-től, hogy miért nem vagyunk egy pár ?! - nem tudtam , hogy most az fájjon jobban , hogy kimondta - lehetetlen, hogy együtt legyünk. Vagy az , hogy hazudott Marinek.
- Teljesen értetődő! - mondtam kimérten, majd a derekamhoz nyúltam, és Harry kezét a lehető legnagyobb rántással távolítottam el onnan.
Egy értetlenkedő tekintett kaptam, de nem vettem tudomást róla. Zavart, hogy Harry ennyire "tömegnek" képzel. Úgy gondolja, azért mert egy jóképű srác, már bármit megtehet. Én nem vagyok ribanc, aki olvadozik ettől a viselkedéstől.
-Harry! - szólalt meg egy erőteljes férfi hang, még is kedveskedés és öröm csenget a hangjában. A férfi sétált ki a bár részből, és kezet fogott Harry-vel.
- Gordon, ő itt Lisa - lépett el előlem, ezzel teljes rá látást nyújtva rám.
- Jó estét - köszöntem kedvesen, majd hagytam, hogy az Úr kezet csókoljon nekem.
- Mindig is tudtam, hogy egyszer egy gyönyörű lány mellett állítasz be. Bár sokat kellett rá várni, de kegyed tényleg káprázatos.
- Köszönöm - mosolyogtam pirultan, de egyik felem kérdésekkel lett teli. Úgy látszik Harry drága, sok lányt hozott ide. Hát, köszönöm, szuper.
- Kérhetnék valami erős italt ? - fordultam Marie felé, mire csodálkozva nézett rám, de nem akartam magyarázkodni, és ezt ő is észre vette. Elkészített egy vodka narancsot, majd elém tolta. Megköszöntem, és hirtelen húztam le a felét.
- Mit csinálsz? - hajolt a fülemhez Harry, mire rá kaptam a tekintetem.
- Jól érzem magam, miért, minek látszik ? - nevettem fel, majd a táncoló tömeg felé fordultam. Egy jóképű harmincas férfi kiszúrta a tekintetemet végig kúszni az embereken, és vágyakozó csillogást sem hagyhattam el.
- Táncolna velem ? - lépett elém, és a kezét nyújtotta.
- A hölgy velem...- kezdte el a Göndör, de én már ott sem voltam.
A férfi a tömeg kellős közepére húzott, majd közel magához. Egyik kezét a lapockámra vezette, míg a másikkal a kezemet fogta. Egy mosolyt küldött felém, ami inkább vicsorgás volt, de ez most pont nem érdekelt. Jól akartam magam érezni, és Harryt az őrület határára kergetni. A férfi a zene gyors ritmusára kezdett el velem táncolni, vezetett és megtartotta a domináns szerepet, aminek örültem, mert semmit nem értettem a latin tánchoz. Feszülten próbáltam minden lépést lekövetni, mire a férfi felnevetett.
- Miért jön ilyen helyre hölgyem, ha élvezni se tudja ? - legszívesebben pofán vertem volna, de igaza volt. Nem tudtam élvezni, mert nem azzal táncoltam akivel akartam. - Ez a tánc a szenvedélyről, és a felek közötti szikráról szól.
- Elnézést - ott hagytam a férfit, és szinte vissza futottam a helyemre.A pult mellé érve észre vettem a társam, aki segédkezni állt be. Harry felső testét már nem a fekete inge takarta, hanem egy egyszerű fehér trikó. A szívem őrült tempóba kezdett verni, ahogy tekintettével megtalált. Elindult felém, majd kezét feltette a pult márvány lapjára, és rá dőlt.
- Ennyi volt a tánc ? - kérdezte gúnyosan.
- Baszogatsz még, vagy mára elég volt ? -kérdeztem vissza.
- Baszogatni máshol foglak, nyugi. - nevetett fel, majd kijött a pultból. - Először is... - kezdete el, és felsegített egy bárszékre. - Ebbe a cipőben egy lépést se, mivel az első az lesz hogy elszakad.- kicsatolta a szandálomat és a szék alá dobta.
- Nehéz volt úgy elkészülni, hogy azt se tudtam hova jövök - védekeztem.
- Igaz, bár reménykedtem, hogy valami magassarkút veszel,  had csodáljam a gyönyörű lábaid - mire befejezte újra a táncparkett közepén álltam. A zene felzendült, az emberek pedig megállást nem ismerve táncoltak tovább.
- Gondolom Barney azt mondta, hogy érzés kell ...
- Ismered ?
- Persze - ennyit a "Harryt féltékennyé tenni" tervemről.
- Miért ismer itt mindenki ? - kérdeztem. Harry közben közel húzott magához, hatalmas keze megállapodott a fenekem felett , és Ő is megfogta a kezem.
- Mondtam már, hogy sokszor utaztam. Rio-ba pedig rendszeresen vissza járok. Lassan 10, vagy 11 éve...
- Hány éves is vagy ? - vágtam közbe. A fülemhez hajolt, és a hangos zene ellenére is tisztán hallottam minden szavát.
- Az maradjon az én titkom kislány- jóleső hideg futott végig a gerincemen, mire Harry elmosolyodott.
A továbbiakban nem beszéltünk, csak a táncnak éltünk. Harry akár egy profi úgy csinálta, de meg maradt az alap lépéseknél. A szikra, és a tűz csak úgy lángolt kettőnk között. Elérte, hogy az arcom teljesen ki legyen pirulva. Az ágyékát néha ellenem nyomta, és tisztán éreztem az élvezetét. Bár én is ugyan ilyen szinten voltam. Ahol tudott, ott megérintet. Mikor hátal voltam, a vállamat csókolgatta. Ha szembe vele, akkor minden áron az ajkaimat akarata. Bármennyire is szerettem volna azokat a rózsaszín csodákat, nem mertem megtenni. Egyrészt mert Harry szavai még mindig tisztán éltek bennem, és nem akartam a számból, segget csinálni. Tartottam magam az elérhetetlen szerephez.
- Mikor fogsz már végre megcsókolni ? - kérdezte, de ajkai milliméterekre voltak tőlem. Bicepszét markoltam, míg Ő a fenekemet találta meg.
- Miért gondolsz a lehetetlenre ? - kérdeztem, idézve egy szót Harry régebbi mondatából.
- Teljesen értetődő - mondta. Tudtam, hogy tudja mire gondolok, még se állt neki magyarázkodni, sőt egy szót se szólt.
 - Sajnálom, hogy azt mondtam - szólalt fel, pár perc elteltével, mondandója közben pedig megpörgetett. Nem válaszoltam, csak elengedtem a kezét. Egyéni táncba kezdtem. Tekertem a csípőm a zene ritmusára, és most kivételesen őrültem, hogy nem volt rajtam cipő. Harry izzadt teste egyre közelebb jött hozzám, majd a kézfejemet megtalálva rántott magához. Lélegzetünk össze mosódott, ahogy a kettőnk között lévő távolság megszűnt létezni.
- Nem kell sajnálnod - szólaltam fel, mikor jobbra haladtunk a gyors léptekkel. Harry megmarkolta a fenekem, mire felnyögtem.
- Ezeket szeretném hallani, és nem a felesleges fecsegést - megőrjített a hangulat változásaival.
- És te mikor fogsz megcsókolni ? - beadtam a derekam, nem tudtam tovább várni. Kellett, sőt muszáj volt, hogy érezhessem az ajkait.
- Vártam ezt a percet. - felkapott az ölébe, így egy kicsit magasabb voltam nála. Lenéztem rá, elvesztem a zöld íriszeiben. Mintha ez lett volna az utolsó csepp abban a bizonyos pohárban, szinte egyszerre kaptunk egymást után. Nem kellett engedélyt kérnie, még is óvatosan hatolt be a számba. Nyelveink ugyan olyan érzéki táncot jártak, mint amit mi itt az előbb leműveltünk. Karjaimat a nyaka köré fonta, és néha beletúrtam dús, göndör, csokoládé barna hajába. Egyik kezét felvezette a hátamhoz, és a fedetlen területeket érintette.
Megharapta az alsó ajkam, mire ismét felnyögtem. Ellenem nyomta erekcióját, és tudtam, hogy ha most nem nyugszunk meg akkor hosszú éjszakánk lesz. Levegő hiány miatt elváltunk, majd letett.
- Iszunk valamit ? - szólalt fel kínosan, mire csak bólintani tudtam. Harry úgy viselkedett mint egy tinédzser, aki most élte át élete első csókját, és most zavarban van a lány reakciójától.

---------------------
A hét hercegnője : 
"Megmondom őszintén mikor elkezdted ezt a blogot, a prológusánál tovább nem olvastam. Azt gondoltam hogy ez is olyan sablonos lesz mint a többi. Aztán teltek a napok, átgondoltam és rájöttem hogy ilyet még nemigen olvastam. A közepefele jártál mikor a történethez kapcsolódtam és nem bántam meg. Nagyszerű a történet és ahogy a karaktereket formázod. Csak így tovább egy élmény olvasni :) 
ui.: Tetszik nekem ez a Harry :D eddig mindig bunkó meg erőszakos volt mindenhol, most meg... ilyen... el tudom képzelni ezeket a mondatokat a hangján meg minden. Illik önmagához." 
- Andi Hegyi 

3 megjegyzés:

  1. OMG *oo* végre megcsókolta:33 nagyon jó lett!! gyorsan kövit:D:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett.:) Imádom a történeted, egyedi, nem sablonos és csodásan írod. További jó írást és nagyon várom a kövit :*

    VálaszTörlés
  3. Wáó, nagyon nagyon törpisztikus rész lett! ;))
    ééés végree megcsókoltaa, yeep, nagyon örülök nekik :D
    Kövit akarok most azonnal, kérleeek :D :D Imádlak, komoly imádlak :))) örülök hogy veled tarthatok ebben a történetben! ;)) <3<3 xoxo

    VálaszTörlés