14 november, 2014

Mi az a Carvia ? - 16.

Kedves Drága Olvasóim!

Le írhatatlanul hálás vagyok nektek, mert a legrosszabb hetemen is feldobtok. A kommentektől majdhogynem elsírtam maga, és nagyon nehéz volt választanom ♥ Az új részhez annyit fűznék, hogy megpróbáltam minden akció filmes tudásomat belevinni, de mivel ez egy kisebb össze tűzés így nem akartam lelőni a nagy tudásomat :)
A Chat Estére még mindig lehet jelentkezni, a csoportban!! Azon belül is egy kép alatt :)♥
Nagyon köszönöm a 67 olvasót, hihetetlen.  És ami a legdurvább hogy nov.8-án 22.896 oldal megjelenítés volt, míg most 24.183 .... kicsit se dobtam hátast. Ááááá. 

Ölelés a tanyáról, Toffi ♥

-----------------------

A hét Hercegnője : 

"Wáóóóóóó. Ezért megérte várni. 
Az első sokk a design láttán ért. Valami eszméletlen lett! 
A második sokk pontosan akkor, mikor szóba jött az, hogy a nagy Harry Styles SZERELMES. 
A harmadik sokk, akkor mikor kiderült, hogy Louis az elrabló. 
A negyedik akkor, mikor kiderült, hogy Harrynek felesége volt. 
Az ötödik pedig, mikor megtudtuk, hogy megcsalta Louis-val. 
Most komolyan, Toffie. TE MEG AKARSZ ÖLNI?! 
A legközelebbi résznél készenlétbe állítom a telefonomon a vésztárcsázót. ��
ELKÉPESZTŐEN JÓ LETT. ÉS IMÁDOM, ÉS TÉGED IS. ♥♥♥♥ 
Nem, nem kiabáltam csak hangosan írtam. :) 
Lávollak, "
Xxx.En.
-------------------------------------------------------------


Harry Styles


- Azt hiszem, ez még se olyan jó ötlet ! - néztem barátomra, aki a fegyverének tárát tolta a helyére, majd biztosította, és már is élesen pihent a kezében. 
- Ne most hátrálj Styles - szólalt meg jobb vállam fölül az a rekedt hang, aminek most a legkevésbé sem örülök.
- Muszáj volt ezt is magunkkal hozni ? - horkantam fel, mire Niall végre rám nézett.
- Kussoljatok már mindketten. Inkább azon jártassátok az agyatokat, hogyan megyünk be és hogy szerezzünk meg a lányt.
- Ja, a nagy fegyver gurunak ehhez nincs terve ? - nevettem fel gúnyosan, mire Zayn hátra vetődött az ülésen, s egy lemondó sóhajt eresztett ki a száján. 
- Bemegyünk, elintézzük aki bent van és ennyi - vázolta röviden, az alig értelmes tervet.
- Mindenkinek van két teli tárja, az az majdhogynem - kezdett el fejben számolni Niall - 36 golyó van nálunk ...
- És még kétszer ennyi a táskámban - jelentette ki büszkén Zayn.
- Nem ölünk meg senkit, már mondtam - morogtam az orrom alatt, mire a hátsó társunk ismét felnevetett. 
- Mi lett veled ? Tíz éve még lelőttél bárkit, aki az utadat állta, simán benne voltál a bankos sztoriban is. Mi lett veled ? - Zayn be nem álló szája csak növelte bennem a pumpát - nem mintha így se lennék elég feszült. 
- Tudod, azóta az emberek felnőttek , már nem minden olyan mint akkor.
- Dobjuk ezt a témát - szólalt meg Niall, s tudtam, hogy ez a téma őt igen nehezen érinti. 
Nem mondom, hogy a bank rablás az én műfajom, főleg nem 20 évesen. Épp, hogy befejeztem az iskolát, már is benne voltam a sűrűben. Niallel ekkor ismertük meg egymást, ő 18 éves volt akkor. Mindketten zöldfülű kezdők voltunk, csak annyival különböztünk a többiektől, hogy én jobban céloztam bárkinél, Niallnek pedig a legjobb agya volt, az összes gépes zseni közül, így nem is volt kérdés, hogy bevesznek a bizniszbe. Azt már csak hónapokkal később tudtuk meg, hogy a pénz - nem hogy egyharmadát - érintését se kapjuk meg. A három férfi úgy meglépett, mint a kámfor, romba döntve ezzel az én és barátom életét is. Persze a zsaruk köröztek minket, és csak idő kérdése volt mikor bukkannak ránk. Aztán az őrsön köptünk mint a húzat, de a fickóknak azóta sincs nyoma. Engem kihozott az apám, de Niall bent maradt jó pár évre. S ez az amiért rettentően hálás vagyok neki, hisz míg én kint voltam , ő bent, még is képes volt elnézni nekem ezt a hatalmas bakit, s újra  a barátom lett Most már ha bevinnének minket, Őt hozatnám ki elsőként.
Az épület hatalmas vas ajtaja előtt ácsorogtunk mindhárman. Az egész környék csak fákból, és a csöndből állt, na meg persze a fekete Merciből, amiben List vitték el. Tudtam... sőt inkább a régi bensőm érezte az adrenalint, és a tettvágyat, ami arra ösztönzött, hogy két kezembe fogva a régi ismerősöm, beosonjak a sötét folyosóra, majd fel a lépcsőkön, egy újabb ajtó elé érjek.
- És most ? - suttogta halkan Zayn, mire szúrós tekintettel fordultam hátra. 
- Bemegyünk - szólalt fel Niall, de mire észbe kaptam már berúgta az ajtót, de csak egy újabb sötét helyiségbe értünk. 
- Mi a fasz ? - csapott a falra Zayn, mire felkapcsolódott a plafonról logó égő, ezzel elénk tárva a szoba tartalmát. Beljebb sétáltunk a fegyvert magunk mellett tartva, majd elemeztük a szoba minden centijét. Niall a tarkóját vakarva értetlenkedett, s ide-oda kapkodva a fejét mormolt " Ezt nem értem'-et, míg Zayn csak tanulmányozva a helyet mászkált össze - vissza. Lábaim a szemben lévő falhoz vittek, ahol egy kötél maradvány, és pár foltnyi vér is jelen volt. 
- Ezt nézzétek - fagytam le, de csak a tudat miatt, hogy Lisa megsérülhetett. 
- Srácok! - csendült fel egy boldog (?) hang mögülünk. Megpördültem a tengelyem körül, mire Louisal találtam szembe magam. 
- Megsérült ? - szűrtem a fogaim között, mire felnevetett. 
- Te ? Igen - bólogatott, mire értetlenül, homlok ráncolva, meredtem rá. Ebben a pár másodpercben előrántott egy-egy fegyvert, és szó szerint kilőtte a jobbomon, és a balomon állót. Niall vállát, és Zayn combját kapta telibe, így az egyik a falról a földre , míg a másik egyből a padlónak zuhant.
- A kurva életbe - szitkozódott Zayn, majd nyúlt volna a pisztolyáért, de Louis erőteljesen rászólt.
- Azt ott hagynám a helyedben szépfiú!
- Mit akarsz ? -tettem fel a legidiótább kérdést, de kellett egy kis időt nyernem, hogy legalább egy menekülési tervet össze dobhassak. 
- Azt akarom, hogy ne told bele a segged az ügyeimbe.
- Mióta ügyed neked Lisa ?
- Ezt én is kérdezhetném tőled, de tudod mit hívjuk csak ide a kis csitrit, hátha válaszokat add nekünk, mitől is ilyen kurva fontos. Marcus! - ordította el magát, mire egy gorillához hasonló kaliberű férfi berángatta a koszos, véres, kócos List. Rettenetes látvány volt, de a szemében a megvetés és a reménytelenség csillogása még jobban szíven ütött. Tudtam, hogy nem két perc lesz elmagyaráznom, miért fekszik a lábaimnál két fél holt ember, és miért van pisztoly a kezembe, amit egyenes Louisra fogok.
- Harry ? - nyüszített, mire félre biccentettem a fejem és elhúztam a szám.
- Meglepődtél gyönyörűm ? - kérdezte harsány nevetéssel Lou, mire egyből vissza tértem a földre, és csak még jobban szorítottam a halálos tárgyat a kezemben.
- A kurva életbe is lődd már le aztán húzzunk a faszba, sajog a vállam mint az isten! - Niallt se hallottam még így beszélni, az is biztos.
- Add oda a lányt, és eltűnünk! - magabiztosság most pont nem volt a társam, de egy mély levegő után, olyan érzésem lett mintha a fiatal énem szorítani a fegyvert, egy vadidegen emberre, holott szemtől szembe álltam a volt legjobb barátommal, akit anno még testvéremként tiszteltem, és szerettem.
- Majd ha megmondja nekem, hogy mi az a carvia - mintha Louis se lenne biztos magában.
- Micsoda ? - értetlenkedtem.
- Az a könyv - Niall a fájdalomtól küszködve ráncolta a homlokán a bőrt, míg szemét szorosan behunyta - az egy lista.
- Milyen lista ? - vágtam közbe.
- Az összes "nagy ember" bankszámla száma, kódja, és mindenféle cucca van rajta.
- Hol van ? - köpte oda a kérdést, a fetrengő barátomhoz.
- Szerinted tudom ? - röhögött fel Niall, de a gúny tisztán kiszűrődött a hangjából. - Az egész egy kóddal van behálózva, még soha senkinek nem sikerült megfejtenie.
- A kislány szépen elcsicsergi nekünk merre találjuk, aztán majd kiderül, hogy mi is ez! Na madárkám beszélsz ? - Louis a fegyvert Lis arcához nyomta, és a szájához irányította. Lisa arcáról a könnyek sorozatosan folytak le, míg hátra feszített kezein tisztán látszódtak, hogy remegnek. Marcu kevés erőt irányított Lis felé, de még így is lehetetlen lett volna a kiszabadulása. Amióta behozták a tekintete végig rajtam volt, s ez csak még jobban nehezíti a dolgom. Fegyverrel a szájában, vörös szemekkel meredt rám, és zokogott. Ez a legszörnyűbb látvány, és érzés amit valaha átéltem.
- Na jó elég volt ! - szólalt meg Zayn mellőlem, majd a fegyverrel a kezébe Louisra célzott, aki hirtelen reagálni se tudott, majd már csak arra eszméltem fel, hogy kap egy lövést a bal combjába, majd hátra esik, ki az ajtón. Marcu elengedte List, aki a földre zuhanva, négykézláb Niall mellé szaladt. A testőrként funkcionáló hegyomlás egy kisebb kézi fegyvert rántott elő, majd célzott és lőtt, de mellé ment. Oldalazva közelítettem meg a villanykapcsolót, majd a szobát teljes sötétségbe "varázsoltam". Eldördült egy, majd még egy lövés, és nem az én fegyveremből. Mivel Marcus tára jó ha bírt 6 golyóval, amiből hármat már ellőt, akkor még nagyobb esélyem van életben maradni, mint elvérezni a padlón.
- Hol vagy te kis nyikhaj! - ordította el magát, s a padló recsegéséből ítélve beljebb lépett, így könnyű szerrel férkőzhettem mögé, és egy nagy ütést mértem a tarkójára, amitől kidőlt mint egy ló.
Lis sikolya töltötte be a teret, de Niall befogta a száját, aminek most kivételes örültem. Gyorsan vissza kapcsoltam a lámpát, mire három csodálkozó tekintetett kaptam.
- Az hittem lelőttek - szűkítette össze szemeit Zayn, mire csak fejemet ráztam, és próbáltam minél hamarabb a vállamra kapni.
- Lis segíts Niallnek ! - utasítottam , mire a lány azonnal ugrott, de Niall feltápászkodott, és segített Zaynt levinni, mondása szerint " Csak a válla sérült meg". Amint kiverekedtük magunkat az épületből, egyből feltűnt , hogy a fekete Mercédesz eltűnt, ezzel együtt Louis is.
Besegítettük Zaynt a hátsó ülésre, majd Niall is beült mellé. Amint mindkettőjük "biztonságban" volt, már is a legfontosabb személynek szenteltem minden figyelmem.
- Nem akarom tudni, hogy ez mi volt - szipogott, majd - egy kevésbé nőies mozdulattal - letörölte az arcán végig folyó cseppeket. - Vagy is ... akarom tudni, csak nem most - javította ki magát, amin elmosolyodtam. - Csak menjünk haza, kérlek . -  nézett rám.
- Amit csak szeretnél Hercegnő - keze után nyúltam , s olyan közel húztam magamhoz, hogy éreztem a szapora lélegzett vételét. Gondoltam, hogy amúgy is zakatol a szíve, de annyira jó érzés volt újra a kezeim között tartani, hogy szinte már fájdalmasan vágytam rá.
- Ugye tudod, hogy rengeteg kérdésem van ? - nézett mélyen a szemeimben, s most egy erős, határozott nő állt előttem, pedig semmi kötelessége nem volt ezt mutatni, hisz tudtam hogy mennyire megrázóak amik vele történtek. A belsőm remélte, hogy nem fog elszaladni amint meglát, és megengedi hogy elmagyarázzak egy két dolgot, de az hogy magyarázkodás nélkül elhiszi, hogy tényleg fogalmam sincs miért vitték el, azért jól esik.
- Persze, s mindre válaszolni fogok. De nekem is lenne majd pár életbe vágó tudakolni valóm azért - döntöttem homlokomat az övének, majd egy lusta mosoly jelent meg az arcomon.
- Ne mosolyogj - kuncogta ő is el magát végre, majd türelmetlenül ajkaimat az övéire nyomtam, s mohó csókot kreáltam.


Írj egy kommentet, hogy Te lehess a Hét Hercegnője!♥

2 megjegyzés:

  1. Heyhoo:) Már egy ideje olvasom a blogot, de most nem bírtam ki hogy ne írjak kommentet.:) Imádom ahogy írsz.! Azok az érzések amiket kivált belőlem ez a blog..Saját magamon is meglepődök. Tetszik hogy mindig teszel a történetbe egy kis csavart, így megragadod az olvasók figyelmét. Köztük az enyémet is.:) Bátran kijelentem, hogy a te blogod a kedvencem! Várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. Mindig azt hiszem, hogy nem tudsz jobbat alkotni, s te mindig megcáfolod ezt. A legújabb rész a kedvencem, azután te hozol egy újat és, az lesz a kedvencem. Nem tudom te milyen lény vagy, mert szerintem nincs olyan aki ne szeretné EZT!

    Várom a kövit...ami valószínűleg az új kedvenc részem lesz

    VálaszTörlés